Przejście do sekcji:

Treść strony - Informacja dla osób, które złożyły elektroniczny wniosek o 500+

Informacja dla osób, które złożyły elektroniczny wniosek o 500+

W związku z licznymi zapytaniami w sprawie wniosków elektronicznych za pośrednictwem Banku o świadczenie wychowawcze 500+, np. czy wniosek wpłynął, bądź prośbę o sprawdzenie czy wniosek został wypełniony prawidłowo.
 
Prosimy pytać w Banku za pośrednictwem, którego składali Państwo wniosek, gdyż z systemu Banku powinien Pan/i otrzymać potwierdzenie.
 
Dział świadczeń rodzinnych w Dobrzejewicach zgodnie z ustawą ma 3 miesiące na rozpatrzenie wniosków składanych od 01.02.2021r. Nie jesteśmy strona między Państwem a Bankiem, więc należy z Bankiem wyjaśniać operację elektroniczną.
 
Jeśli najpóźniej ostatniego dnia trzeciego miesiąca od daty złożenia przez Bank wniosku nie otrzyma Pan/i na wskazanego we wniosku maila informacji o przyznaniu świadczenia na okres od czerwca 2021r. wówczas proszę o kontakt z nami.

Wróć

Przejdź do początku strony